جام جهانی فوتسال | صدرنشینی و برد ناخواسته ایران مقابل فرانسه-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

جام جهانی فوتسال | صدرنشینی و برد ناخواسته ایران مقابل فرانسه

در تقابل تیم‌هایی که میل به پیروزی نداشتند، فرانسه به این هدف رسید و ایران با کسب سومین پیروزی خود، به‌عنوان صدرنشین گروه F راهی دور یک هشتم نهایی شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 22
کد خبر: ۲۵۸۰۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان، در شهر بخارا مقابل فرانسه صف‌آرایی کرد که این مسابقه با پیروزی ۴ بر یک ایران همراه بود.

با توجه به اینکه صدرنشین این گروه در مسیر دشواری تا فینال جام قرار می‌گرفت، مشخص بود که دو تیم تمایلی به پیروزی در این مسابقه نداشتند و نیمه نخست، سردتر و زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، به پایان رسید. بازیکنان ایران و فرانسه در ۲۰ دقیقه اول عمدتاً به یکدیگر پاس می‌دادند و تمایلی به شوتزنی نداشتند.

در نیمه دوم نیز شرایط تا حدی مشابه نیمه اول بود. با این حال سالار آقاپور در دقیقه ۲۵ دروازه فرانسه را هدف گرفت که این توپ با کم‌کاری عجیب دروازه‌بان فرانسه وارد دروازه شد. در ادامه مسلم اولادقباد در دقیقه ۲۸ و علیرضا رفیعی‌پور در دقیقه ۳۰ روی دو شوت زیبا توانستند دروازه فرانسه را باز کنند.

در شرایطی که فرانسوی‌ها می‌خواستند بازی پنج‌نفره را تمرین کنند، آقاپور در دقیقه ۳۷ گل چهارم ایران را به ثمر رساند. مامادو توره نیز در دقیقه ۳۷ یکی از گل‌های خورده تیم دهم فوتسال جهان را جبران کرد و بازی ۴ بر یک پایان یافت.

ایران که پیش‌تر مقابل ونزوئلا و گواتمالا نیز به برتری رسیده بود، با ۹ امتیاز و صدرنشینی گروه F به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ رسید. شاگردان وحید شمسایی در این مرحله از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه پنجم مهر ماه مقابل مراکش صف‌آرایی می‌کنند و اگر بر نماینده آفریقا غلبه کنند، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار برزیل - کاستاریکا خواهند رفت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار